Hírlevél

Vásárlási feltétel

Tájékoztató:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- Jótállási, szavatossági információk, tudnivalók
- Az elállási jog ismertetése
- Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Adatkezelési információk

Céginformáció:
 

Üzemeltető: Faragó Róbertné egyéni vállalkozó
Adószám: 46595962-2-27
Nyilvántartási szám: 4736197 (Gárdony Város Körzet, Központi Jegyző, Okmány Iroda, 2483 Gárdony Szabadság út 20-22.)
Statisztikai számjel: 46595962476423107
Adatvédelmi nyilvántartási szám: 03449-0001
Kamara: Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Szerződés nyelve: Magyar
Cím: 2481 Velence, Fő utca 15.
Telefon: 06-30-9011-447
Email cím: fogas@t-online.hu
Weboldal: www.fogashorgaszbolt.hu
Nyitvatartás: Kedd-Péntek: 8:00-17:00
  Szombat-Vasárnap: 8:00-12:00
  Hétfő: Zárva
A honlap készítője és üzemeltetője (technikai kapcsolattartó): Faragó Péter (fogas@t-online.hu)
Informatikai szolgáltató partnerünk: GTS Hungary Távközlési Kft. (2040 Budaörs, Ipartelep u 13-15, info@gts.hu)


Böngészés a webáruházban:

Üzletünk horgászcikkek kereskedelmével foglalkozik (használt és leértékelt termékeket nem forgalmazunk). Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val (27% ÁFA tartalom) együtt tüntetjük fel (bele értve az egységárakat is)! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képeket is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.

Keresés:

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő bal oldalán felül kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét, esetleg cikkszámát. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Amennyiben egy terméket nem talál, készséggel forduljon hozzánk a megadott elérhetőségeken és tájékoztatjuk arról, hogy a megadott terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

Vásárlás az áruházban:

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a Kosár gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. Figyelem: számos termék esetén további választási lehetőségek találhatók (mint pl. íz, szín, méret stb.), ne felejtse el ezeket is kiválasztani. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. A csomagos termékek esetén az egységárat zárójelben találja meg, a csomagok megbontására azonban nincs lehetőség. A vásárlás nincsen regisztrációhoz kötve, de a regisztrált vásárlóink oldalunkra bejelentkezve nyomon követhetik rendelésük állapotát, valamint kinyomtathatják rendelésüket. A webáruházban feltüntetett termékek képei, leírásai illusztrációként szerepelnek és eltérhetnek a valóságtól.

A félre értések elkerülése végett az ár nélkül szereplő termékek átmenetileg nem beszerezhető termékek, jelenleg nem megvásárolhatóak!

A kosár tartalma:

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár fülre kattintva minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a kosáron belül a "Tovább" gombra kell kattintani, így a "Virtuális pénztárba" kerül, ahol meg kell adnia a szállításhoz szükséges adatokat, valamint kiválaszthatja a fizetési és szállítási módot. Rendszerünk a csomag ÁFÁ-val terhelt szállítási díját a csomag súlya, valamint a fizetési mód alapján kalkulálja ki a lejjebb található szállítási díj táblázat szerint. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg, nem választotta ki a szállítási és fizetési módot, valamint nem jelölte be a vásárlási és fizetési feltételek elolvasásáról és elfogadásáról szóló jelölő négyzetet. Kérjük, pontosan töltse ki a számlázási címet (eltérő szállítási cím esetén a szállítási cím mezőt is), az email címet, és különösen fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Csomagküldő szolgálat választása esetén futár fel fogja hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. Amennyiben a termékekről tételes kézpénzfizetési (ÁFÁ-s) számlát igényel, úgy jelölje be az erre vonatkozó jelölő négyzetet. A rendelés leadása előtt kérjük alaposan olvassa át a Vásárlási feltételeket, és a rendelés leadásához jelölje be az ehhez kapcsolódó jelölő négyzetet a pénztárban. Hibásan leadott rendelések esetén a rendelés feldolgozása előtt a megadott elérhetőségeinken kérheti a korrigálást, törlést.

Minimális rendelési tétel:

Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 3.000 Ft (szállítási díj nélkül). Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani, csak az üzletünkben vehető át a 3000 Ft alatti rendelés. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása:

A rendelés leadásáról rendszerünk a korábbi félreértések miatt NEM tájékoztatja Önt automatikus emlékeztető e-mailben, a tájékoztató emailt minden esetben kollégáink küldik el Önnek a rendelés feldolgozásának megkezdésekor. A leadott rendelést kinyomtathatja a nyomtatás gombra kattintva, rendelésének állapotát regisztrált felhasználóként megtekintheti bejelentkezés után a "Rendeléseim" menüpont alatt. A nem regisztrált vásárlók rendeléseivel kapcsolatban minden esetben személyesen jelentkezünk és a rendelés véglegesítése után küldünk visszajelzést emailben a végleges adatokkal. A rendelés leadása után megjelenő linken folyamatosan nyomon követheti rendelését, ezt a linket a rendelés feldolgozásának megkezdésekor kiküldött emailben is megtalálja, ezt érdemes elmenteni.  Az oldalunkon leadott rendelés nem jelenti a rendelés automatikus elfogadását. A megrendelés elfogadásáról és a szállítási határidőről minden esetben visszajelzést küldünk a megadott email címre (legkésőbb 48 órán belül, munkanapokon). Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. Az email cím helyes megadására különösen figyeljen, mert ez az elsődleges elérhetőség, melyen vevőinket megpróbáljuk utolérni (Mi minden esetben visszaigazoljuk emailben a rendelést, a visszaigazolás hiányát a rosszul megadott email cím vagy a telített postafiók is okozhatja. Amennyiben 48 órán belül nem kap semmi féle visszaigazolást, mindenképpen érdeklődjön elérhetőségeinken, mert technikai jellegű problémáról lehet szó.). Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín, hiba történt a rendelés során) munkatársunk a megadott email címen vagy telefonszámon megkeresi Önt. A rendelés során megadott személyes és szállítási adatok módosítását írásos formában vagy személyesen kérvényezheti.

A rendelés mindkét fél (kereskedő és vásárló) által történő elfogadását és lezárását követően a felek közt írásban kötöttnek minősülő szerződés jön létre, melynek nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

A szállítás várható időpontjáról minden esetben külön visszajelzést küldünk a megadott email címre, így amennyiben Önnek nem felel meg az adott időpont, válasz emailben elküldheti az Önnek jobban megfelelő időpontot. A szállítási idő a rendelés lezárása után a felek közt létrejött szerződésben foglaltak szerint valósul meg (általánosan 2-7 munkanap, hiányzó termékek és késedelmes szállítás esetén megbeszélés tárgya). Amennyiben nem tudjuk a kért terméket az Ön által elvárt időben szállítani, úgy az egyeztetést követően kérheti a rendelés törlését, felmondhatja a megkötött szerződést.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A rendelés állapotáról:

- Várakozó - a rendelést rendszerünk befogadta, de munkatársaink még nem kezdték meg a feldolgozást
- Feldolgozás alatt - munkatársaink a rendelés feldolgozását megkezdték, egyeztetés végett ekkor kereshetjük a megrendelőt a megadott elérhetőségeken
- Teljesítve - a rendelés véglegesítése és a csomagolás megtörtént, a terméket átadtuk a futárnak és szállítás alatt van
- Részben teljesítve - a rendelt termékek egy részének véglegesítése és csomagolása megtörtént, a csomagot átadtuk a futárnak és szállítás alatt van (a hiányzó termékek később kerülnek feldolgozásra és szállításra előzetes egyeztetés alapján)
- Törölve - a rendelés a megrendelővel történt egyeztetés után törölve lett

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

  • A fogas@t-online.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám / email cím, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten) és a szállítási forma (posta vagy futárszolgálat). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
  • A +36-9011-447 telefonszámon munkaidőben (H-P: 08:00-17:00; Szo-Vas: 08:00-12:00 óra között) munkatársunk felveszi a rendelést és tájékoztatja Önt a vásárlási feltételekről. Rendelését ez esetben lehetőség szerint a megadott email címen is visszaigazoljuk.


A termékek szállítási módja:

A termékeket  a DPD Hungary futárszolgálattal és a Magyar Postával (MPL) egyaránt ki tudjuk szállíttatni, ön választhatja ki, hogy milyen módon kéri a csomagot. A csomagokra csomagolási díjat nem számolunk fel. A feltűntetett szállítási díjak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák (27% ÁFA tartalom).

A DPD Hungary futárszolgálat választása esetén a szállítási díjakat a lejjebb található táblázat tartalmazza. A feltűntetett szállítási díjak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák (27% ÁFA tartalom). Csomagküldő választáskor 30.000 Ft feletti vásárlás estén egyáltalán nem számolunk fel szállítási költséget. A termékek kifizetése a csomagküldő szolgálat választása esetén utánvéttel vagy előre átutalással történhet. Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés véglegesítése és lezárása után emailben küldjük el vásárlóinknak, valamint az átutalásos számlát a csomaghoz mellékeljük. A legtöbb DPD futárnál már lehetőség van bankkártyás fizetésre is a készpénz helyett, de ez utánvétes fizetésnek minősül (nem online fizetés), mivel a csomag átvételekor történik a fizetés.

Mostantól lehetőség van PayPal fizetési megoldás választására is, melynek köszönhetően a külföldi utalások is kedvezőbbé válnak. A PayPal jutalékát üzletünk fizeti, tehát a PayPal-os utalás lényegében ingyenes mind Magyarországról, mind külföldről. A PayPal fizetési lehetőségről letölthető tájékoztatónkban olvashat, melyet ide kattintva érhet el: PayPal fizetés . PayPal-os fizetés esetén nem szükséges PayPal számlával rendelkeznie, bármely internetes fizetésre alkalmas bankkártyával a PayPal biztonságos csatornáján keresztül regisztráció nélkül egyaránt kifizetheti a csomag ellenértékét.

Az alábbiakban feltüntetett árak Magyarország határán belül érvényesek.

A DPD futárszolgálat belföldi díjai:

Rendelés értéke Szállítási költség
0 - 30.000 Ft 1490 Ft
30.000 Ft felett Ingyenes!*


*A DPD futárszolgálat esetén a csomag súlyának felső határa 25 kg. Amennyiben a csomag súlya meghaladja az 25 kg-ot, de nem éri el az értéke a 30.000 Ft-os ingyenes szállítási határt, úgy a rendelést több csomagban küldjük el és a szállítási díj ez esetben 4550 Ft.

Delivering abroad: Send us an email (fogas@t-online.hu) about the product, what you would like to buy, and we will send you the delivery informations!

A csomagküldő minden EU-s országokba vállal szállítást, többek között: Horvátország, Ausztria, Csehország, Németország, Olaszország, Románia, Szlovákia, Szlovénia... Ennek költségéről a csomag méretének és értékének függvényében emailben adunk előzetes tájékoztatást! Küldje el emailben, vagy rendelje meg webáruházunkban a termékeket és emailben megküldjük a szállítási költséget (A fenti táblázat Magyarország területén belülre vonatkozik). Ha elfogadja, akár már 48 - 72 óra elteltével meg is kaphatja a terméket. A megrendelt termékeket és a szállítási költséget előre PayPal utalással kell teljesíteni, mivel a csomagküldő külföldre utánvétkezelést nem vállal.

A DPD Hungary vállalja, hogy a csomagot a feladást követő munkanapon, 8:00 és 17:00 között kézbesíti. Lehetőség van szűkebb idő intervallum megjelölésére is, de minimum 5 egymást követő órát kell megadni és ezt ügyfélszolgálatunkon előre jelezni. A futár, ha nem talál otthon senkit, felkeresi a megrendelőt telefonon (a megrendelő telefonszámát minden esetben átadjuk a csomagküldőnek, de ezt természetesen bizalmasan kezelik), és így biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. A futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja néhány napig a legközelebbi DPD Hungary depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a Fogas Horgászboltnak.

A Magyar Posta (MPL) esetén a posta költség a mindenkori postai utánvétes feladási díj (utánvétes alapdíj):

 

Csomag súlya

2 munkanapos csomag - házhoz szállítással

2 munkanapos csomag - postán maradó

2 munkanapos csomag - Mol posta pontra

0-2 kg

2060 Ft

1720 Ft

1720 Ft

2-5 kg

2270 Ft

1870 Ft

1870 Ft

5-10 kg

2370 Ft

2030 Ft

2030 Ft

10-20 kg

2750 Ft

2250 Ft

2250 Ft

20-30 kg

3700 Ft

2990 Ft

-

30-40 kg

5580 Ft

-

-


Postai kézbesítést csak Magyarország területén belül tudunk vállalni, 50.000 Ft/csomag összértékig, valamint csomagonként 30 kg-os súlyhatárig (Mol postapont esetén csomagonként 20 kg-os súlyhatárig)!

Postai szállítás esetén a szállítási idő alap esetben 2 munkanap.

30.000 Ft feletti vásárlás esetén nem számítunk fel szállítási díjat, amennyiben a rendelt termékek egy csomagban elküldhetőek (nem érik el a maximális 30kg/20kg-os súlyhatárt és nem minősülnek terjedelmes/egyedi kezelésű csomagnak.)

Terjedelmes/egyedi kezelésű csomag: abban az esetben kerül felszámolásra, amennyiben a küldemény hossza meghaladja a 750 mm-t, vagy a küldemény három kiterjedésbeli mérete együttesen meghaladja a 2000 mm-t, illetve alakja nem téglatest vagy boríték, természete miatt egyéb küldeménnyel nem rakható össze. A szolgáltatás ára: az alapdíj 50%-a.

Több csomag/címzett: Akkor kerül felszámításra, ha a rendelt termékek kialakításuk vagy súlyuk miatt nem küldhetőek el egy csomagban. Ez esetben a szállítás díja az alapdíj 50%-ával megemelkedik (30000 Ft feletti vásárlás esetén az alap szállítási díjat átvállaljuk, csak a „Több csomag/címzett” felárat számoljuk fel.)

A „Terjedelmes/egyedi kezelésű csomag”, illetve „Több csomag/címzett” szolgáltatások közül csak az egyik kerül felszámításra egy adott rendelésnél, ha a termékek csomagolása ezt indokolja. Ezt a díjat csak a rendelés lezárása után a visszaigazoláskor tudjuk elküldeni a vásárlónak.

A termékek kifizetése a Magyar Posta (MPL) választása esetén utánvéttel vagy előre átutalással is történhet. Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés véglegesítése és lezárása után emailben küldjük el vásárlóinknak, valamint az átutalásos számlát a csomaghoz mellékeljük.

Lehetőség van a csomagokat 1 napos időgaranciával is kérni, erről egyedi árajánlatot kérhet tőlünk emailben.

Az idei évtől lehetőség van a csomagot Postán maradóra vagy Mol Posta Pontra is kérni, így kedvezőbb a szállítási díj. Amennyiben a rendelésnél ezt a módot választja, kérjük a „Komment” mezőbe írja bele, hogy melyik Postára vagy Posta Pontra kéri a csomagot. Postán maradó csomag esetén amennyiben nem adja meg a posta adatait, úgy az Ön címéhez legközelebb eső postahivatalban lesz átvehető a csomag.

A Posták és Posta Pontok listáját itt megtalálhatja: //www.postapont.hu/webshopoknak/postapontok/

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Amennyiben a megrendelő nem veszi át a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelőt a további internetes vásárlási lehetőségtől ideiglenesen eltiltjuk, amíg a korábbi esetet nem sikerül tisztázni.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Személyes áruátvétel:

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a Velencei üzletünkben (Fogas Sport-, Horgászcikk Szaküzlet, 2481 Velence Fő u. 15.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 15 munkanapig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 15 munkanap letelte után a rendelést töröljük. Üzletünkben készpézzel és bankkártyával egyaránt fizethet. Kártyás fizetés esetén az alábbi kártya típusokat tudjuk elfogadni: Master Card, Master Card Electronic, Maestro, Master Card PayPass, Maestro PayPass, Visa, Visa Electron, Visa V Pay (A kártyás fizetés csak az üzlet termékeire használható, horgász engedély nem fizethető vele).

Amennyiben a megrendelő nem jelentkezik a csomagért, fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelőt a további internetes vásárlási lehetőségtől ideiglenesen eltiltjuk, amíg a korábbi esetet nem sikerül tisztázni.

Szállítási határidők:

Webáruházunk több beszállító termékeit kínálja. A termékek egy része állandóan van készleten, más részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-10 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, esetleg megvárja a termék érkezését.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Túlsúlyos csomag:

A DPD Hungary futárszolgálat maximum 25 kg összsúlyú csomagot kézbesít, a Magyar Posta maximum 20/30 kg összsúlyú csomagot szállít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét a rendelés összértékétől függetlenül felszámítjuk! Bizonyos termékek szállítása jellegüknél fogva postai úton nem megoldható (pl. csónak, kajak, élő csali...), ezen termékek átvételére kizárólag az üzletünkben van lehetőség (ezt az adott termék leíró oldalán külön jelezzük).

Egészségpénztár:

Manapság egyre több vállalat köt szerződést egészségpénztárakkal. A munkavállalók fizetésének egy részét ezekhez az intézményekhez utalja tovább olyan kártyákra, melyet később az ügyfél csak olyan termékek vásárlására fordíthat, amely egészségét vagy kikapcsolódását szolgálja. A horgászcikk szintén ezen termékek közé tartozik, horgászboltunk is több egészségpénztárral van szerződésben.

Üzletünkben az alábbi kártyákkal vásárolhat:

  • Tempó Egészségpénztár kártyái
  • MKB Egészségpénztár kártyái
  • Dimenzió Egészségpénztár kártyái

A számlát a rendelés során készpénzben ki kell fizetnie a vásárlónak, majd annak ellenértékét az egészségpénztártól személyesen igényelheti vissza.

Internetes vásárlás esetén készpénzfizetési számlát állítunk ki, melyhez a szükséges adatokat, utólag telefonon kérjük el a megrendelőtől. Igényét kérjük a megrendelőlapon a rendelés során jelezze. Utólag azt nem áll módunkban kiállítani.

Téves megrendelés, rendelés módosítás:

Amennyiben rendelését tévedésből adta le vagy korrigálni szeretné, azt a leadást követően e-mailben a fogas@t-online.hu címen vagy a +36-30-9011-447 telefonszámon személyesen megteheti a csomag feladása előtt.

Amennyiben a megrendelő a csomag feladása után mondja vissza a rendelést és a csomagot nem veszi át, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelőt a további internetes vásárlási lehetőségtől ideiglenesen eltiltjuk, amíg a korábbi esetet nem sikerül tisztázni.

Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet, hónapot kellene várni az adott termék megérkezésére), kérheti a rendeléstől való elállást, a rendelés törlését.

A hibás teljesítésre az alábbi kormányrendelet vonatkozik: Ptk. a hibás teljesítésről

Jótállás, szavatossági idő:

Az általunk forgalmazott termékekre az érvényes jogszabályok szerint termékkörönként meghatározott mértékű jótállást és szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök, amely megegyezik a törvény által biztosított jótállási és szavatossági jogokkal.

A jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet szerint 1 év (a rendeletben foglalt termékekre, termékkörökre). Ettől csak a fogyasztó számára előnyös, pozitív esetben van lehetőség eltérni, ilyen esetekben a garancia idejét mindig feltüntetjük. Például a SHIMANO és SPRO cég egyes termékeire a hazai importőr, 3 év garanciát biztosít. A jótállási jeggyel rendelkező termékek esetén a kitöltött és érvényesített jótállási jegyet (magyar nyelvű) a csomagoláson belül találja, mely tartalmazza a vásárlás időpontját, a termék megnevezését és a jótállási időt és feltételeket is. A jótállási jeggyel nem rendelkező, de jótállás alá eső termékek esetén a Fogas Horgászbolt állít ki jótállási jegyet, mely szintén tartalmaz minden szükséges információt a jótállás érvényesítéséhez. A jótállás a tartós fogyasztási cikkek esetén a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A garanciaidőről bővebb tájékoztatást üzletünk feltüntetett elérhetőségein kaphat.

A szavatossági jog minden termék esetében fenn áll, függetlenül attól, hogy a termék rendelkezik-e jótállással vagy sem. Ön a Fogas Horgászbolt hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A szavatossági jogot 6 hónapos elévülési időn belül lehet érvényesíteni, ez a jótálláshoz hasonlóan a teljesítés időpontjával kezdődik. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult nem tudta a dolgot rendeltetésszerűen használni: ennyi idővel tehát a szavatosság ideje meghosszabbodik. Amennyiben az árucikk cseréjére kerül sor, a szavatossági idő újra kezdődik. A termék kijavítása esetén viszont a termékre, illetve annak kijavított részére a kijavítás következtében jelentkező hiba vonatkozásában is újra kezdődik a szavatossági idő.

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Hibás teljesítés: A hibás teljesítés fogalmát a Polgári Törvénykönyv határozza meg a 305. §-ban. Eszerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ide tartozik a szolgáltatott dolog hibás összeszerelése is, még akkor is, ha azt a vásárló végezte, de a probléma a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Ezektől a rendelkezésektől a fogyasztói szerződésben eltérni a fogyasztó hátrányára nem lehet, ha ez mégis megtörténne, akkor az ilyen kikötés semmis. A kötelezettet a hibás teljesítésért a kellékszavatosság kötelezettsége terheli.

Jótállási igény, szavatossági igény vagy hibás teljesítés esetén a vevő kérheti: a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási vagy szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek (jelen esetben üzletünk) a másik jótállási vagy szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne (kivétel ez alól a 151/2003 Korm. rendelet 7. §-a: "A háromnapos szabály", ezt részletesen a letölthető rendeletben olvashatja), figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási és/vagy szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget; b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A hibás termék üzletünkbe történő visszajuttatásáról és az esetleges újra kiszállításáról a vásárlónak kell gondoskodnia és annak költségét is a vásárlónak kell állnia (de természetesen személyesen is behozható és elvihető az üzletünkből: 2481 Velence Fő u. 15.). A fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyv készül (jótállási és szavatossági igény esetén egyaránt), melyről egy példányt a fogyasztónak is eljuttatunk. A jótállási jegyet vagy lehetőség szerint a számla másolatát mindenképpen mellékelje a visszaküldendő termékhez (jótállási időn túli szavatosság esetén a termék számlájával tudja igazolni a szavatossági jogot). Fontos megjegyezni, hogy a Fogas Horgászbolt szerviz tevékenységet nem végez, ezért a márkaszervizek szakvéleményét fogadja el és továbbítja Vevő felé a jótállási és szavatossági igények elfogadásában és elutasításában. A hiba javításának idejét a 49/2003 GKM és a 19/2014 NGM rendelet határozza meg, eszerint a forgalmazónak/szerviznek "törekednie" kell arra, hogy a kijavítást vagy cserét 15 napon belül elvégezze. A fogyasztó a forgalmazónál és a gyártónál/importőrnél egyaránt kezdeményezheti a jótállás érvényesítését (a szavatossági igényt viszont csak a forgalmazónál). A 15 napos határidő letelte után, amennyiben nem történt meg a javítás vagy csere, illetve a forgalmazó erre bizonyítottan nem törekedett, a fogyasztó kezdeményezheti a termék cseréjét. A forgalmazó bizonyított törekvése ellenére, ha rajta kívül álló okok miatt nem megoldható a 15 napon belüli javítás (pl. alkatrész hiány), a fogyasztó mérlegelheti további haladék adását a javításra.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető és a javított termék javításának díja és visszaszállításának költsége is a vevőt terheli. A jótállás teljes időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt. (Ptk. 305/A (2) bekezdése alapján: Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.)

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak (a linkre kattintva olvashatja el a rendelet teljes szövegét):
- 45/2014. Korm. rendelet
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
49/2003. (VII.30.) GKM rendelet,
- 19/2014 NGM rendelet
2001. évi CVIII törvény,
Ptk. a hibás teljesítésről.
- 2015. évi CXXXVII törvény

A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.

Elállási jog:

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 és a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul érkezik vissza cégünkhöz (függetlenül attól, hogy felbontotta-e a csomagolást, vagy kipróbálta, használta a terméket). A fogyasztó az elállásra vonatkozó igényét emailen keresztül, postai úton, vagy személyesen üzletünkben is bejelentheti (írásos vagy személyes nyilatkozattétel szükséges). Az elállási igény bejelentéséhez a következő letölthető elállási nyilatkozat mintát is használhatja: Elállási nyilatkozat minta. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot 14 napon belül küldje el nekünk, ebben az esetben a nyilatkozat feladásának ideje kerül figyelembe vételre, nem a beérkezés ideje. Az elektronikus úton beérkezett elállási nyilatkozatokat, lehetőség szerint azonnal visszaigazoljuk. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított tizenkét hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen tizenkét hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget (termék és szállítás díja, kivéve azok a többletköltségek, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli (a visszaküldött termék ellenértékét a vevő által megadott számlaszámra utaljuk vissza vagy postai utalványon küldjük el, személyes visszahozás esetében lehetőség szerint azonnal visszafizetjük). A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget is biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az elállási jog gyakorlása a Kormányrendelet 5. § c) pontja értelmében olyan termékek esetében nem lehetséges, amelyek természetüknél fogva nem szolgáltathatóak vissza vagy gyorsan romlandóak, esetleg olyan nem előre gyártott termékek, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Esetünkben ilyenek például az etetőanyagok, aromák, bojlik, kukoricák, stb. Ezen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék baktériumokkal érintkezett, így a termék higéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja. Ide tartoznak a kérésre gyártott termékek is, mint például a műanyag csónakok, kajakok és kenuk, mivel ezeket kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő általa elvárt színben és egyedi kiegészítőkkel gyártatjuk. Ezen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el. Ezekben az esetekben gazdaságilag hátrányos lenne a forgalmazótól elvárni a termék visszavételét és a vételár visszafizetését, azaz ilyen esetekben a vállalkozások gazdasági érdekei megelőzik a fogyasztók érdekeinek védelmét.

Nem minősül távollevők között kötött szerződésnek, ha a vásárló online érdeklődik, de offline vásárol, illetve akkor sem, ha offline érdeklődik és online vásárol, ezen esetekre az elállási jog sem vonatkozik.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999 és 45/2014. Kormányrendeletek részletes szövegét itt olvashatja: 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet és 45/2014 Korm. rendelet

Az elállási joggal, szavatossággal és garanciával kapcsolatos tájékoztatót minden esetben a csomagban is megtalálható.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

  • Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, személyesen, telefonon a +36-30-9011-447, e-mailben (fogas@t-online.hu) vagy postai úton (2481 Velence Fő u. 15).
  • Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) megbeszéli Önnel a termék visszaküldésének a részleteit és megkéri Önt, hogy írott formában közölje elállási jogának igényét (javasoljuk, hogy használja a következő mintát: Elállási nyilatkozat minta). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, emailben elküldött elállási nyilatkozat esetén azt lehetőség szerint munkaidőben azonnal visszaigazoljuk). Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
  • Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket, tartozékait, esetleges garancia jegyét (valamint a feldolgozás megkönnyítése érdekében, küldhet számunkra a számláról másolatot): Fogas Horgászbolt, 2481 Velence Fő utca 15. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! A terméket személyesen is visszahozhatja üzletünkbe nyitvatartási időnkben.
  • A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és megbeszélt módon visszaküldi Önnek a termék értékét. (Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!)

Panaszkezelés:

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. Bárminemű panasz esetén forduljon hozzánk bizalommal. Elérhetőségeinket megtalálja a "Céginformáció" menüpont alatt. Észrevételeit az illetékes békéltető testületnek is jelezheti: Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., fmkik@fmkik.hu.

Hírlevél:

Korábbi vásárlóink számára havi rendszerességgel Hírlevelet küldünk. Ebben az oldal életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetőségekről tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben ezt nem kívánja igénybe venni, jelezze azt felénk, vagy az első hírlevélben található linken, email címének megadásával mondja le. A Hírlevélre a főoldalon, bal oldalt iratkozhat fel.

Adatkezelés, adatvédelem:

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződés nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Fogas Horgászbolt kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Fogas Horgászbolt bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

A Fogas Horgászbolt adatvédelmi nyilvántartási száma: 03449-0001.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Fogas Horgászbolt általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jogi nyilatkozat:

A Fogas Horgászbolt tájékoztatja Önt, hogy weboldalának böngészése egyúttal az alábbi feltételek elfogadását is jelenti:

A Fogas Horgászbolt weboldala, illetve annak tartalma, vagy bármely részlete szerzői jogvédelem alá esnek. Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a Fogas Horgászbolt tulajdonosa jogosult.

A Fogas Horgászbolt tulajdonosa előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni. A Fogas Horgászbolt azonban beleegyezik abba, hogy - saját, személyes használatra a szabad felhasználás körében - Ön ezen oldalak tartalmát, vagy kivonatait számítógépén tárolja vagy kinyomtassa.

A Fogas Horgászbolt weboldalának tartalma az eredetileg megfogalmazottak szerint, változtatás nélkül értendő. Előfordulhat, hogy a weboldalon a Fogas Horgászbolt akaratától és ráhatásától független változtatás történik, ezért - ha jogszabály másként nem rendelkezik - a Fogas Horgászbolt semmilyen természetű felelősséget nem vállal az Ön előtt megjelenő weboldalai pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk vagy más írott anyagok tekintetében.

A Fogas Horgászbolt fenntartja a jogot, hogy weboldalait bármikor módosítsa vagy átdolgozza, illetve elérhetőségüket korlátozza vagy megszüntesse. A Fogas Horgászbolt nem garantálja, hogy a weboldalakhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a Fogas Horgászbolt kifejezetten kizárja.

A Fogas Horgászbolt nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, melyekhez a Fogas Horgászbolt weboldala kapcsolódik, vagy amelyekre hivatkozik.

A Fogas Horgászbolt használata nem jog, csupán lehetőség. A Fogas Horgászbolt fenntartja a jogot arra, hogy az oldalról felhasználót, illetve tartalmat előzetes bejelentés nélkül töröljön.

A Fogas Horgászbolt egyes weboldalai a jelen előírásoktól a hatályos jogszabályokkal összhangban eltérő rendelkezéseket is előírhatnak, így a mindenkor aktuális előírások, illetve felhasználási feltételek megismerése és elfogadása feltételét képezi az egyes szolgáltatások igénybevételének, használatának.

A webáruház adatainak feltöltésekor keletkező adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek a rendelés írásbeli visszaigazolásáig.


Az Általános Szerződési Feltételek dokumentum letölthető ide kattintva: Fogas Horgászbolt ÁSZF

  • Link hozzáadása:
  • facebook.com